Уебсайт, Онлайн магазин Правила, Условия и Политика за поверителност

Определение на термините

Онлайн магазинът, наричан по-долу в Правилата „Магазин” или „Уебсайт” или „Уебсайт” – Уебсайтът, достъпен на www.razsad-yagodi.bg и други уебсайтове на фирма TOP-PLANT, чрез които Клиентът може закупуване на стоки от Продавача. .
Продавач – TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, адрес: ul. F. Krygiera 1, 71-001 Szczecin, Полша, REGON 220815312, NIP 5850203086, ЕС ДДС PL5850203086, телефонен номер за връзка (+48) 666 816 085, съобщението за контакт може да бъде изпратено в раздела “Con”
Клиент – физическо лице, навършило 13 години, и ако това лице не е навършило 18 години, за да се регистрира в магазина и да сключи договор за покупко-продажба, е необходимо съгласието на законния му представител, освен ако притежава всички възможности за правни сделки, организационна единица, която не е юридическо лице, чиито специфични разпоредби предоставят правосубектност и която прави или възнамерява да направи поръчка или използва други услуги на онлайн магазина (включително потребител, както е дефиниран в член 221 от Закон). 1964 г. 23 април Граждански кодекс, кн. Y. 2014 г. Точка 121 от Правния вестник, както е изменена).
Страна / Страни – страните по договора за покупко-продажба, сключен чрез Магазина, т.е. Клиентът и Продавачът, закупуващи Стоката.
Договор за покупко-продажба – договор за покупко-продажба на предлаганите в магазина стоки, сключен след като магазинът е приел поръчката на Клиента.
Стоки – движими вещи в магазина, които са обхванати от договор за покупко-продажба.
Цена – Цената на Стоките, показана на уебсайта на Магазина, е посочена в полски злоти, включително данъка върху стоките и услугите (ДДС).
Регистрационна форма – услуга, достъпна на уебсайта на магазина, чрез която Клиентът, чрез подаване на личните си данни, създава потребителски акаунт, чрез който може да закупи Стоките в магазина и да провери състоянието на плащане и поръчка.
Формуляр за поръчка – услуга, достъпна на уебсайта на магазина, която позволява на Клиента да закупи Стоките в магазина.
Място на изпълнение на Договора – мястото на доставка на Стоките, закупени чрез Магазина, е територията на Република Полша, по изключение – другата страна, с предварително съгласие на Продавача.
Общи условия – тези правила и условия на онлайн магазина, които определят правилата на договорите за покупко-продажба, сключени между страните чрез дистанционна комуникация, и правилата за използване на магазина от клиентите.
Закон – в съответствие с разпоредбите на Гражданския кодекс от 1964 г. 23 април (чл. 380 от Закона от 2016 г., изм.), 2014 г., 30 май 2014 г. Закон за правата на потребителите (чл. 827 от Закона за 2014 г., с изменен)) и август 29 Закон за защита на личните данни (Закон от 2016 г., чл. 922) и 16 юли Закон за далекосъобщенията (Вестник на Закона от 2016 г., т. 1489).
Потребител – потребител е физическо лице, което извършва законна сделка с предприемач, който не е пряко свързан с неговата стопанска или професионална дейност (член 221 от Гражданския кодекс).
Договор от разстояние – договор, сключен с потребител като част от организирана система за продажба от разстояние, без физическото участие на страните, използвайки едно или повече средства за комуникация от разстояние (включително) преди сключването на договора (чл. 2 от закона). относно правата на потребителите). ).
Договор извън търговския обект – договор с потребителя:
едновременно с физическото присъствие на страните на място, различно от търговските помещения на определен предприемач,
приемане на предложението, направено от потребителя при обстоятелствата, посочени в буква а). и
в търговските помещения на индивидуалния предприемач или чрез комуникация от разстояние непосредствено след установяване на индивидуален и личен контакт с потребителя на място, различно от фирменото помещение на конкретния предприемач, при едновременното физическо присъствие на страните,
по време на пътуване, организирано от предприемач, чиято цел или ефект е да популяризира или да сключи договори с потребителите; (Раздел 2 от Закона за правата на потребителите).

Общи положения

Онлайн магазинът www.razsad-yagodi.bg се управлява от Продавача, чрез който Стоките, включени в неговата оферта, се продават онлайн.
Предоставената на уебсайта информация за Стоките и техните цени е свързана само с онлайн магазин www.razsad-yagodi.bg
Магазинът е отворен 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Поради тази причина може да се случи, че поръчаните от Клиента стоки вече са продадени на този ден. Магазинът информира за ситуацията и се свързва с Клиента относно частичното изпълнение на поръчката или нейното анулиране по искане на Клиента.
Условието за използване на услугите на магазина е да прочетете и приемете настоящите Условия. С извършване на поръчка клиентът се съгласява със съдържанието на Условията.
Клиентът трябва да спазва всички разпоредби на Правилника.
Правилата определят основните правила за сключване на договори за покупко-продажба между продавача и ползвателя

средства за комуникация от разстояние и правата и задълженията на клиента и продавача.
Правилата са достъпни безплатно на уебсайта на Магазина и са предназначени за всички клиенти на Магазина.
Продавачът си запазва правото да променя тези Правила по всяко време, без да посочва причина. Клиентът е отговорен за прегледа на направените промени. Използването на изменените Правила чрез публикуването им в Магазина е равно на съгласието на Клиента с тези промени.
Клиентите могат да закупят Стоки в магазина, независимо дали са се регистрирали с помощта и попълването на Формуляр за регистрация и създаване на профил.

Основното условие за извършване на ефективна поръчка е Клиентът да предостави точни и верни данни за адрес, посочени във Формуляра за регистрация, както и телефонен номер или имейл адрес, на който Клиентът може да се свърже от уебсайта на Магазина.

Магазинът си запазва правото да допуска грешки в уебсайта на Онлайн магазина по технически причини, както и по причини извън контрола на Продавача, както и правото да откаже или ограничи продажбата на каквито и да е Стоки на Клиента, без да посочва причини.

УСЛОВИЯ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА И ПОСТАВЯНЕ НА ПОРЪЧКИ

Сключването на договора за покупко-продажба между Клиента и Продавача става след като Клиентът подаде поръчката чрез Формуляра за поръчка на сайта на Магазина www.razsad-yagodi.bg, както и по телефона.
Поръчката ще бъде обработена при условие, че Продуктът може да бъде закупен в склада на Магазина. Ако някои от стоките, обхванати от поръчката, не са налични, Клиентът се информира за състоянието на поръчката по телефон или имейл и взема решение за начина на нейното изпълнение (частично изпълнение, удължаване на времето за изчакване, анулиране на поръчката). цялата поръчка).
Преди да изпрати поръчката, Клиентът има възможност да провери и евентуално да промени всички данни (напр. Клиентски данни, начини на плащане, както и обхвата и количеството на поръчката) на етапа на нейното подаване.
Договорът за покупко-продажба на предлаганите в магазина Стоки се сключва след като магазинът приеме поръчката на Клиента чрез Формуляра за поръчка, валидна поръчка, което означава, че договорът влиза в сила към този момент.
Цялата информация на уебсайта на Магазина, свързана със Стоките, включително цените, не е оферта по смисъла на чл. чл.66 от СК, обаче поканата за сключване на договор по реда на чл.66 от ГПК. Член 71 от Гражданския кодекс.
Магазинът www.razsad-yagodi.bg продава стоки онлайн 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, като поръчките направени в петък, събота, неделя и официални празници ще се обработват не по-рано от следващия работен ден.

ОДОБРЯВАНЕ НА ДОГОВОРА

След извършване на поръчката, Магазинът незабавно потвърждава нейното получаване и в същото време приема поръчката за изпълнение. Потвърждението за получаване на поръчката и нейното приемане се извършва чрез изпращане на e-mail на Клиента на посочения в момента на поръчката имейл адрес на Клиента. Имейлът съдържа изявления на Продавача относно получаването на поръчката и приемането й за изпълнение, както и потвърждение за сключването на договора за покупко-продажба. След получаване на горния имейл С писмо страните сключват договор за покупко-продажба.
Потвърждението на поръчката съдържа по-специално: съществени данни за направената от Клиента поръчка, включително идентификационни данни на Магазина, адрес, на който Клиентът може да подава рекламации, цена за доставка, начин и дата на плащане, начин и дата на доставката на Стоката.
Поръчка на клиент, която не отговори на запитване на Магазина за подадената поръчка по имейл или не отговори на посочения от него телефонен номер при извършване на поръчката за период от 3 дни, ще се счита за невалидна и изтрита от базата данни за поръчки .
Сключеното, обезпечено и сключено съдържание на договора за покупка се предоставя на Клиента чрез подаване на настоящите Правила на сайта на магазина и изпращане на имейл. Писмо до Клиента. Съдържанието на договора за покупко-продажба допълнително се записва и осигурява в ИТ системата на Магазина.
Данните, предоставени от Клиента като част от поръчката, се съхраняват и обработват в Магазина в съответствие със Закона за защита на личните данни (Законодателен вестник 2016, т. 922).
Предоставените лични данни се предоставят от Клиента доброволно, като е необходимо съгласие поръчката да бъде обработена от Магазина, за да бъде изпълнена поръчката. Клиентът носи отговорност за предоставянето на неверни данни.
Предоставянето на лични данни, изисквани във формуляра за поръчка или регистрационната форма, означава съгласие Продавачът да обработва личните данни на Клиента с цел изпълнение на договора за покупко-продажба, както и за законово обосновани цели на Администратора на данните в съответствие с чл. 23 сек. 1 точка 5 сек. чл.4 от Закона за защита на личните данни.
Продавачът е администратор на личната база данни на

клиентите на Магазина. Администраторът може с писмено споразумение да инструктира друго лице да обработва личните данни на Потребителя, за да предоставя услугите, предоставяни от Администратора. Администраторът на данни не прехвърля лични данни на клиентите на други получатели в художествен смисъл. 7 т. 6 от Закона за защита на личните данни. Всеки регистриран в магазина клиент има право на достъп до предоставената от него информация, която е лични данни по смисъла на чл. член 6 и като ги изменя, освен това той има право да контролира обработката на предоставената от него информация чрез формиране на лични данни в съответствие с принципите, изложени по-горе. Законът включва по-специално правото да се направи мотивирано възражение срещу обработката на данни и да се оттегли съгласието за обработка на данни за маркетингови цели.
Клиентът може доброволно да се съгласи да получава търговска информация от Продавача на посочения от Продавача адрес на електронна поща или телефонен номер. Такова съгласие обхваща и използването на автоматизирани системи за повикване за целите на директния маркетинг, както е предвидено в член 2. 172 вж. 2004 г. 16 юли Чл. 1 от Закона за далекосъобщенията (Вестник 2016, чл. 1489).

ЦЕНА НА СТОКАТА

Всички цени на Стоките публикувани на сайта на Магазина включват ДДС. Ако Клиентът е регистриран по ДДС в Европейския съюз, Продавачът може да издаде фактура с нулева ставка на ДДС.
Цената, посочена до Стоката, не включва информация за разходите за доставка, за които Клиентът е информиран в съответствие с разпоредбите на §3

Магазинът си запазва правото да променя цените на Стоките без да посочва причина, да провежда и отменя рекламни кампании и разпродажби или да прави промени в тях. Горното право не засяга цените на Стоките в поръчки, направени преди датата на влизане в сила на промяната на цената, рекламни кампании или условия за продажба.
Промоции, отстъпки и отстъпки не могат да се комбинират, освен ако не е договорено или посочено друго в Правилата за рекламиране.
Ограничено количество от Стоките е предназначено за продажба, включително промоционални разпродажби и разпродажби, като поръчката се обработва по начина, по който Магазинът получава приетите и потвърдени поръчки за тези Стоки до изчерпване на наличностите от тази форма на продажба.
Информацията за цената, предоставена на уебсайта, е задължителна от момента, в който Клиентът получи имейла. Писмо, потвърждаващо, че Магазинът е приел поръчката. Тази цена няма да се промени независимо от ценовите промени в магазина, които могат да възникнат за отделни артикули.

Продукт

Магазинът публикува цялата информация за основните характеристики на Стоката, включително цената, на уебсайта на Магазина www.razsad-yagodi.bg, до описанието на Продукта.
Ако Стоките не са налични (използвани или по друг начин), Магазинът ще публикува съответната информация за тях на уебсайта на Магазина или продуктът ще бъде премахнат от уебсайта на Магазина.
В случай, че Магазинът, след като е приел поръчката на Клиента, предостави информация за неналичност на Стоката или поради други причини не може да изпълни тази поръчка, той ще има право да се откаже от договора за покупко-продажба в 7-дневен срок от дата на сключване. При такава ситуация, ако Клиентът е платил Стоката, Магазинът ще върне на Клиента платената цена за Стоката незабавно, но не по-късно от 10 дни от прекратяването на договора за Магазин. Магазинът ще възстанови парите по същия начин на плащане, избран и използван от клиента, освен ако клиентът не се съгласи с друг метод за възстановяване.
в случая, посочен в 3. Клиентът също има възможност да реши да удължи времето за изпълнение на поръчката поради изчакване на липсващите стоки, да замени липсващите стоки с други или да отмени цялата поръчка.
Магазинът си запазва правото да променя Стоките, да доставя нови Стоки в офертата на Магазина. Тези права не засягат поръчка, която вече е изпратена и приета.
Магазинът предвижда, че външният вид на Стоките, представени и показани на снимките, може леко да се различава от реалността. Предоставените снимки на продуктите са само за информация.

Дати и начин на доставка

Поръчките се обработват незабавно, непрекъснато, с изключение на четвъртък, петък и официални празници. Четвъртък и петък не се включват в дните за доставка поради естеството на продаваните продукти (изпращането на стоката в петък би оставило стоката в склада на превозвача, което би повлияло значително на качеството на изпратените продукти).
Превозвачът носи отговорност за навременната доставка на пратките. Магазинът няма влияние и не носи отговорност за закъснения или недоставяне на стоки и загуби, понесени от превозвачи, както и закъснения на доставка, причинени от неверен или неточен адрес, предоставен от Клиента. Всеки път магазинът полага всички усилия да използва услугите на надеждни и проверени фирми.
В случай на повреда на пратката, Клиентът m

трябва да изготви протокол за рекламация, който ще получи от превозвача при поискване. Това е предпоставка за разглеждане на жалба за вина на превозвача. Препоръчително е също, ако е възможно, да направите снимка на повредената пратка.
Пратките се изпращат до клиента от понеделник до вторник, за да се избегне престой на завода в склада на превозвача (уикенд).
Дата на доставка на клиента до 2 работни дни, с изключение на официални празници и дни, невключени в § 6 т. 5, освен ако Магазинът не е посочил по-кратък срок в описанието на Стоката или при извършване на поръчката.
Срокът за доставка на стоките зависи от избрания от Клиента начин на плащане и се изчислява по следния начин:
чрез банков превод, електронно плащане или кредитна карта – от деня на кредитиране на банковата или разплащателната сметка на Продавача,
за доставка на стоки в брой – от датата на договора за покупко-продажба.
При лично вземане: Датата на подготовка на стоката за вземане на клиента е 1 работен ден или по-кратък срок, посочен от Магазина. Клиентът ще бъде допълнително информиран за готовността на Стоката да бъде взета в магазина чрез изпращане на съответния имейл. Писмо до имейл адреса на клиента, посочен при резервацията, или по телефона.
Важно е Клиентът да проверява състоянието на пратката, когато я взема със Стоката. В случай на повреда или подправяне на опаковката, трябва да присъства куриерът, трябва да бъде съставено известие за повреда и незабавно изпратено до Продавача с всяка рекламация.
Всички поръчки се обработват от Магазина в реда, в който са получени до изчерпване на количествата.
Доказателство за покупка (фактура с ДДС или фискален бон) се прилага към всяка пратка, съдържаща Продукта. Ако договарящата страна е платец на ДДС и желае да получи фактура, тя следва да изпрати на Продавача съответната информация за нея, като избере подходящата опция във формуляра и предостави необходимите данни.
Доставката и подготовката за поръчка обикновено започват от първия ден на март (1 март), но зависи от времето и идването на пролетта.

ФОРМИ НА ПЛАЩАНЕ И РАЗХОДИ ЗА ДОСТАВКА

След като клиентът получи потвърждение на офертата по имейл. По пощата процесът на обработка на поръчката започва в магазина.
Докато Клиентът не заплати цялата дължима сума за поръчаните Стоки, те остават собственост на Магазина.
Магазинът предлага и предоставя на клиента следните методи на плащане:

Плащане по банков път
плащане в брой чрез лично теглене,
плащане чрез PayU и Przelewy24, Paypal,
Плащане в брой от превозвача в момента на доставката. Магазинът си запазва правото да променя конкретна форма на плащане в конкретен случай поради технически проблеми при прилагането на определена форма на плащане.
Ако Клиентът избере метод на плащане под формата на предплащане по банков път, плащането за поръчаната Стока се таксува предварително, което означава, че поръчаната Стока се изпраща при получаване на плащането. Ако плащането не бъде получено по банковата сметка на Продавача в рамките на 7 дни от подаване на потвърждението на поръчката, поръчката ще бъде анулирана. Плащанията по банков път трябва да се извършват само по банковата сметка на Продавача

Името на превода трябва да включва номера на поръчката, получена при потвърждение на транзакцията.

В случай на плащане чрез PayU, плащането за Стоката се таксува предварително, което означава, че поръчаните Стоки се изпращат при получаване на плащането. Ако плащането не бъде получено по банковата сметка на Продавача в рамките на 7 дни от подаване на потвърждението на поръчката, поръчката ще бъде анулирана.
Разходите за доставка се заплащат от Клиента (т.е. такси за транспорт, доставка и пощенски услуги) и се добавят към стойността на поръчката на Клиента. Цената за доставка се посочва на клиента всеки път преди да направи поръчката. Размерът на разходите зависи от избрания от Клиента метод на доставка и плащане – ако е избрана опцията „Кеш“, към сумата за доставка трябва да се добавят 5,00 PLN.
При извършване на поръчка Клиентът приема посочените в Правилата разходи за доставка, включително в случаите, когато Клиентът изразява желание да бъде обвързан по договора за покупко-продажба.
Личното вземане на Стоката от Клиента е безплатно. Възможно е лично вземане на адрес: улица F. Krygiera 1, 71-001, Шчечин, Полша

ПРАВО НА ОТТЕГЛЯНЕ ОТ ДОГОВОРА

В съответствие с 30 май 2014 г. Съгласно разпоредбите на Закона за правата на потребителите (т. 827 от Закона от 2014 г.), в срок от 14 (четиринадесет) дни от получаване на поръчаната стока, потребителят има право да се откаже от договора от разстояние и върнете Стоката без посочване на причини и без да правите разходи, съгласно чл. 33, чл. чл.34, ал.2 и чл.35 от Закона за правата на потребителите. Правото на отказ, посочено в този параграф, се прилага само за продажби на потребители и следователно се прилага само за договори за продажба, сключени от разстояние с потребителя

в съответствие с разпоредбите на Гражданския кодекс.
Клиентът може да упражни правото си на отказ от договора, като изпрати писмена декларация за отказ на следния адрес: “TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch”, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Шчечин, Полша. Клиентът има право да се откаже от договора за покупко-продажба, като използва и примера за отказ от договора, предвиден в Приложение 2 към Закона за правата на потребителите.
Четиринадесетдневният срок за отказ се изчислява от датата, на която Клиентът е получил Стоката или на която Стоката е била получена от трети лица, различни от превозвача, посочен от Клиента. При поръчка, съдържаща голям брой стоки, които се доставят поотделно, на партиди или части в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата на закупуване на последната стока, партида или част от нея. За да се спази този срок, е достатъчно да изпратите на Продавача информация относно упражняването на правото на Клиента да се откаже от договора преди срока на отказ.
Клиентът е длъжен да върне стоката в магазина на следния адрес, с изключение на пратката, посочена в точка 2: TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Полша, но не по-късно от 14 дни от датата, на която Клиентът се оттегли от договора за продажба на стоки. За да спази крайния срок, е достатъчно да върнете Стоката преди крайния срок.
При прекратяване на дистанционно сключения договор за покупко-продажба на Стока, договорът се счита за невалиден и на Клиента се възстановяват направените от Клиента плащания без разходи за доставка (с изключение на допълнителни разходи, произтичащи от избрания от Клиента начин на доставка, с изключение на най-евтиният стандартен метод). продавач). Представеното от страните се връща непроменено.
Взаимната изгода следва да бъде възстановена незабавно, не по-късно от четиринадесет (14) дни от датата на получаване от Продавача на изявлението на потребителя за отказ. Магазинът ще възстанови цената по същия начин на плащане, използван от клиента, освен ако клиентът не се съгласи с друг метод за възстановяване.
Магазинът може да задържи плащането, получено от Клиента, докато Продуктът не бъде върнат или Клиентът ще предостави доказателство за връщането, което от двете настъпи първо.
Клиентът носи отговорност за намаляването на стойността на Стоката поради използването на Стоката по начин, който надхвърля необходимото за определяне на естеството, характеристиките и функционалността на Стоката. Магазинът си запазва правото – при връщане на такава стока, възможността да поиска съответно намаление на цената на стоката, като се вземе предвид връщането към Клиента.
Всички въпроси, свързани с прилагането на правото на отказ от договора за покупко-продажба на стоки, трябва да се подават директно на info@razsad-yagodi.bg
Стоките, върнати от клиента, трябва да бъдат опаковани по подходящ начин, като се гарантира, че не са причинени повреди по време на транспортирането, ако е възможно, Стоките трябва да бъдат опаковани в оригиналната опаковка. Стоката трябва да бъде върната с цялото оборудване и аксесоари, както и документите, издадени в момента на продажбата и, ако е възможно, с доказателство за продажба (фискален бон или фактура) на адреса на Продавача “TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch”, ул. F. Krygiera 1, 71 – 001 Шчечин, Полша.
Преките разходи по връщането на Стоката, т.е. разходите по опаковането и връщането на стоката, свързани с отказ от договора, винаги се поемат от Клиента.
Купувачът няма право да се откаже от договора за стоки за договори, които имат за предмет:
артикул, който се влошава бързо или има кратък срок на годност (напр. живи разсади, които трябва да бъдат засадени веднага след получаване на пратката) (член 827 от Закона от 24 юни 2014 г., член 38, параграф 4);
артикул, доставен в запечатана опаковка, която не може да бъде отворена след отваряне на опаковката от съображения за защита на здравето или хигиена, ако опаковката е отворена след доставка;
предмети, които по своето естество са неразривно свързани с други неща след доставката (например живи разсади, които трябва да бъдат засадени веднага след доставката, т.е. Y. неразривно свързани със земята) (Закон от 24 юни 2014 г., чл. 827, чл. 38 (6));
и други дела, свързани с правната уредба.

ДЕФЕКТИ НА СТОКАТА, ГАРАНЦИОННА ОТГОВОРНОСТ

Всички продукти, предлагани в магазина са нови, без физически и юридически дефекти и легално пуснати на полския пазар.
Продавачът трябва да предостави на Клиента Стоката без дефекти.
Съгласно гаранцията, Продавачът носи отговорност пред Клиента за физически или правни дефекти на закупените от този Клиент стоки в размер, определен през 2014 г. 30 май В разпоредбите на Закона за правата на потребителите и Гражданския кодекс.
За избягване на съмнение се посочва, че нито една от разпоредбите на настоящите Правила не ограничава правата на Клиента съгласно разпоредбите на действащото законодателство

на територията на Република Полша. В случай на такива разпоредби се прилагат разпоредбите на действащите закони на територията на Република Полша, по-специално Гражданския кодекс и Закона за правата на потребителите.
В случай на дефект на Стоката, Клиентът има право да използва гаранцията си в съответствие с разпоредбите на Гражданския кодекс, например чрез подаване на рекламация.
Основанието за рекламация може да бъде, наред с други неща, доставка на поръчания продукт, неправилно изпълнение на поръчката или доставка на грешно количество стока.
С правото да подадете жалба, можете да попълните ФОРМУЛЯРА ЗА ЖАЛБА на уебсайта или да напишете рекламация и да я върнете заедно с рекламираните Стоки и, ако е възможно, да предоставите доказателство за покупка (касова бележка или фактура на: TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Кшищоф Ворох, улица F. Krygiera 1, 71 – 001 Шчечин, Полша). Във формуляра за рекламация Клиентът посочва, наред с други неща, вашите очаквания относно начина на изпълнение на задълженията на Продавача (съгласно чл. 560 от Гражданския кодекс).
Продавачът си запазва правото на срок за рекламация от 14 дни (четиринадесет работни дни) от момента на получаване на Стоката от Клиента и се задължава да информира Клиента за предприетите действия.
За продажба не на потребителя, с изключение на членове 556-576 от Гражданския кодекс.
Нарушенията или несъответствията, свързани с поръчката, трябва да бъдат докладвани до 2 дни от получаване на пратката със стоката.
Гаранцията и правото на отказ не важат, ако Продуктът е бил засегнат от механични повреди от външен произход. Ето защо, преди да вземете пратката от куриера, винаги трябва да проверявате дали опаковката не е била повредена по време на транспортирането. Обърнете особено внимание на състоянието на лентите или уплътненията, закрепени към опаковката. Ако опаковката е повредена или пломбите (лентите) са счупени, не приемайте опаковката и изгответе протокол за повреда пред куриера и се свържете с продавача възможно най-скоро за изясняване на въпроса. Проверката на пратката при доставка е предпоставка за разглеждане на всякакви искове на клиента за повреда или кражба по време на транспортирането.

ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

Признаването на отделни разпоредби от тези разпоредби за невалидни или неефективни по установения от закона ред не засяга валидността или ефективността на останалите разпоредби. Невалидната разпоредба ще бъде заменена от правилото, което е най-близо до целите на невалидната разпоредба и всички тези разпоредби.
Продавачът не носи отговорност за пощенските сървъри, които обработват имейла на Клиента. Имейл съобщения от Продавача до посочения от Клиента имейл адрес, блокиране на администратори и имейли, изпратени от Продавача. Изтриване и блокиране на съобщения, инсталирани от потребителя. Клиент.
Продавачът не носи отговорност за транзакции, извършени от неупълномощени трети лица, които са получили достъп до акаунта на Клиента в Магазина поради загуба или разкриване от страна на Клиента на потребителското име или парола в този акаунт.
В случай на спор между страните, Клиентът има възможност да приложи извънсъдебни процедури за жалба и обезщетение.
Разпоредбите на полското законодателство, по-специално актовете, посочени в наредбите, се прилагат за въпроси, които не са уредени на уебсайта на магазина.

×